مجموعه دوم جوک های منجق های خان(جدید)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 28 بهمن 1392
بازدید : 141
نویسنده : جهان پسند

بسمه تعالی

 

جوک شماره یک(بچه منجق خان)

منجق خان به بچش می گه:چی دیگه هم لالایی می خواهی.

بچه می گه:اگه یک کم زر نزنی شاید خوابم رفت.

جوک شماره دو(سربازی منجق خان)

منجق خان می ره سربازی کارت پایان خدمتش رو بهش می دهند.

میگه:من از این هاش داشتم.من اون هایی را می خواهم با آن رانندگی می کردند.

جوک شماره سه(ابراز احساسات منجق خان)

منجق خان می خواسته به زنش ابراز احساسات کنه می گه:

گلبول های سفیدم فدای میکروب های وجودت.

جوک شماره چهار(خاطرات منجق خان)

خاطرات منجق خان:من تا وقت زن گرفتنم فکر می کردم که اسمم زهره است

چون مادرم همیشه به من می گفت:پاشو دیگه.زهره.

جوک شماره پنج(قضیه سه تا سیب)

به منجق خان می گن اگر سه سیب داشتی یکی از اون را دزدیدند.چندتا داری؟

می گه:سه تا به یک جنازه.




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , , ,
:: برچسب‌ها: جوک , لطیف , جدیدترین لطیفه ها , بهترین لطیفه ها , خنده دار ترین لطیفه ها , لطیفه می خواهی بیا , دلم لطیفه می خواهد , زیبا ترین لطیفه ها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 16831
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com